Glad trots den ledsna himlen!

Morgonen flöt på utan minsta tjaffs.
M klädde på sig utan att jag ens behövde be henne.... inte direkt vanligt vill jag lova.
L var trevlig tom INNAN hon fått i sig frukost.... inte direkt vanligt vill jag lova.

Skolan kändes bra och KUL. Helt sjukt men när vi pratade om den kommande examinationsuppgiften så tyckte jag tom. att det skulle bli intresssant och kanske tom en smula kul att skriva den. INTE direkt vanligt att känna så inför skolan den här terminen...

Idag är det mulet ute och regnet gör byxbenen på jeansen tunga och blöta över foten... men hos mig skiner solen ändå... det känns bra!!!

Kommentarer
Postat av: liv

oh vad härligt! ditt inlägg doftar vår och sol :)

2008-03-10 @ 15:47:07
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: Yllis

Liv: Kul å komma med positiva inlägg med :P

2008-03-10 @ 18:41:06
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0