Flitig som en myra!

Jo då... idag har jag satt igång minsann... har förstått och förlikat mig med tanken på att tentan inte tänker skriva sig själv och kommit på att jag själv måste göra nått åt saken.

So far har jag skrivit 1½ sida av 5-6. Jag har även slängt ihop en ungspankaka så det går snabbt och smidigt med middag ikväll med barnen... och lunch till mig... japp, så ensidig är jag idag!

Efter noga räknande och många kalkyrer (eller i alla fall småkik på den fina turkosa väggklockan) har jag kommit fram till att det tar mig ungefär en timme att skriva en sida... alltså att bläddra i böcker, läsa, formulera och skriva. Det tycker jag är ganska ok.  Speciellt med tanke på att jag sällan ändrar om och har mig när jag väl skrivit sidan... jag är så hiskeligt bra på att formuelra mig på en gång serrni... tack waldorf kanske jag ska säga!

Nu ska jag tillbaka till mitt ganska så intressanta torsdagsöde!

Tjingalongkalsong!

Kommentarer
Postat av: Emily

svar; det blev den med linjerna (;



Vad duktig du är som pluggar så mycket, det intrycket har jag iallafall fått av dina senaste inlägg haha :)

2009-01-15 @ 20:58:02
URL: http://emali.blogg.se/
Postat av: Yllis

Emily: haha det är bara de inläggen överhuvudtaget som handlar om plugg typ... men eftersom tentan ska vara inne imorgon och jag började igår eftermiddag så kan jag inte på mig så mycket cred av att plugga sådär förskräckligt mycket i vanliga fall ;)

2009-01-16 @ 00:14:01
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0