Nyårsklänningar- vilken ska jag ta?

Imorgon ska vi hem till Sussie och Mange och fira in det nya året. Vi blir åtta vuxna och åtta barn. Jag velar som en liten gris över hur pass uppklädd jag ska vara. Har ingen aning om hur uppklädda de andra ska vara. 

Jag fullkomligt älskar att få klä upp mig till tänderna, samtidigt så kanske det känn lite  tokigt om ingen annan gör det. Hmm.

Jag har tänkt att ha svarta mellantunna strumpisar och mina ballerinas på korten. Lägg även till en snygg make och lite blingbling. Och håret med ja. Och skärpet med rosett är fint till alla klänningarna.

Den första är från Gina Tricot. Lite sladdrigt tyg. Den andra är sidenklänningen från HM (går även att ta av axelbanden) och den tredje är i tunnt bomullstyg och kommer från ASOS.

Gaaah, vad ska jag välja? (I-landsprolem, jag vet. Men still...) Hilfe bitte.



 

Kommentarer
Postat av: Debbie

Den första tycker jag du är jääättesöt i! Den är dessutom fest men samtidigt lagom lugn om de skulle vara så ;) Ser inte riktigt om det är den jag tittat på.. fast de ser lite ut så :D Hihi..söt i alla. Klä upp dig i HMs om du vill det, det har man rätt till på nyår!!

2006-12-31 @ 00:43:11
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Liv

3:an röstar jag på! fast de andra var fina dem med, särskilt nr 2. ha en skoj kväll! här blir det lugnt.

2006-12-31 @ 09:28:27
Postat av: loppran

Hej och god nyårsafton!
Jag gissar att du bestämt dig såhär dags, men vill gärna skriva att tvåan, HM-klänningen, känns perfekt för en nyårsfest och klär dig väldigt bra!
Ha en härlig kväll.
/ loppran som också ska fira nyår i svart

2006-12-31 @ 11:01:08
Postat av: yllis

Tack för era åsikter. Tror nog att det blir den svarta från HM. Fast utan axelband. Pratade med Sussie igår och hon röstade oxå på den. Kul att vara riktigt fin :O)

Gott nytt år alla!!!

2006-12-31 @ 12:21:31
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0