Hmm, det här med luggen var kanske inte så lyckat trots allt.

Såg riktigt fint ut igår men när jag vaknade imorse såg jag ut som "hejkomochhjälpmig". Jaja, jag sprang förbi frissan på eftermiddagen och fick den tillfixad lite. Men den blev ju inte riktigt som jag tänkt från början för jag hade visst klippt rätt mycket. Tur att den växer ut så snabbt ;O)

 min klippning  och frisörens justering

Färgen
däremot blev helt ok. Ingen färg jag slår klackarna i taket för men som sagt, helt okej. Men jag ska nog gå tillbaka till min gamla vanliga färg nästa gång som jag faktiskt trivs förträffligt i.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Men.. men, jag tycker ju före-bilden är bättre! hahaha, MEN YLLIS! :P nädå, du e fin på båååda! Promise!

2006-11-22 @ 22:09:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha, tycker jag med nästan. Definitivt bättre längd.

2006-11-22 @ 22:26:04
Postat av: Liv

Lugg är fint! Och du är fin på bägge bilderna. Jag klippte mig igår själv, lite ovanför ögonbrynen. Men min lugg är så kompakt. Men roligt med förändring :)

2006-12-05 @ 08:04:50
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Liv: tack tack. Fast det blev inte riktigt som jag tänkt. Men den får växa ett par cm och sen går jag till en riktigt bra frisör och testar igen. Man får lixom skylla sig själv lite när man impulsar som jag *flin*

2006-12-05 @ 15:03:33
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0