Garderobsbekymmer...

Ska ut och dricka öl med några kursare ikväll. Har verkligen ingen aaaaaning om vad jag ska ta på mig :( Vi ska till puben på skolan så det är liksom ingen idé att klä upp sig för mycket känns det som. Men samtidigt så gillar jag att klä upp mig. Skulle gärna trippa runt i mina fina 50-tals klänningar dagarna i ända. Men den här är kanske snäppet för somrig och uppklädd känns det som ;P


Får nog lov att bli jeans och en tee eller nått. Eller kanske min fina jeanskjol? Hmmm...funderar vidare....

Kommentarer
Postat av: Liv

Såå fin klänning! Jag hade tagit den, du är jättesöt i den!

2007-04-17 @ 20:46:16
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Emma

Gud så söt den där klänningen är! Själv har jag begynnande kläd-ångest inför examen - både vad gäller dagen i kyrkan + middagen på grand hotel. Hittar inget fint!! Tips??
Kramar

2007-04-17 @ 21:44:13
Postat av: yllis

Liv Och Emma: Tack tjejer, visst är den fin. Men den kändes lite väl uppklädd så den fick stanna hemma. Men jag ska på bröllop i maj så kanske att den får följa med då istället :D
Emma: Har du kollat in www.asos.com ? Där hittar jag alltid fina grejjer. (klänningen kommer därifrån). Säg till om du vill låna gumman.

2007-04-20 @ 15:35:40
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0