Idag ligger alla snusare i lä,

blev färdig med min låda idag på slöjden.
Eftersom att jag tycker att det blir både enklast och snyggast att betsa med svamp så gjorde jag ju självklart det. Problemet är bara att betsen som vi använder i skolan INTE är samma som jag använt tidigare vid hemmabruk. Händerna mina är nu snyggt mörkbruna. Fingertopparna drar tom. lite åt det svarta hållet. Mycket snyggt vill jag lova. Och färgen går inte bort!!!!
Antagligen kommer jag att få gå runt på detta sätt tills det nöts bort. Sicken tur att jag inte är så kinkig och fåfäng av mig :P

Ska se om min dator är med samarbetsvillig idag än den var igår, isåfall ska ni få se bild på "konstverken" ;P

Är i skolan nu men ska dra hem alldeles strax. Skönt med en tidig dag. Ska hem och äta pasta och köttfärssås och betsa min kökspall. Lika bra att köra på nu när jag ändå ser ut som hej kom och hjälp mig liksom :D

Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hahahaha.. tycker så synd om dig som har det där på fingrarna!! Har du provat me Aceton?

2007-04-24 @ 19:40:08
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: Synd om mig??? Nähä, jag är assnygg vettu ;P Fast det har faktiskt redan försvunnit en hel del, jag har gott hopp inför framtiden ;)

2007-04-24 @ 22:01:03
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0