Med solen kommer hoppet....

Så himlans glad nu. Fick tag på min handläggare på Stockholmshem igår, och efter att ha faxat bekräftelsepapper på att jag ska få bostadsbidrag kollade hon genast upp mitt ärende trots att det egentligen var flera före, och det bästa av allt......överlåtelsen av hyreskontraktet gick igenom!!!!

Jag ska få min egna första lägenhet på riktigt :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så galet glad och lättad nu. Så fort vi har fixat pappersarbetet om lägenheten så får jag även bostadsbidrag. Pustar ut ordentligt just nu vill jag lova och struttar runt i vårsolen med ett fånflin på läpparna och med gott hopp för framtiden.

Ska bara fixa ett sommarjobb nu med. Men det är ju en "piece of cace" liksom ;P Så har någon ett litet sommarjobb i bakfickan så är det bara att hojta till :P

Nu ska jag samla ihop de små terroristerna och åka hem. Tjejerna har varit här hos mamma hela dagen medan jag har varit och hejjat på Raul under hans allra första dangradering. Han gjorde en grymt snygg och bra gradering, galet duktig kille. Så Stort GRATTIS Raul till svartbältet!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS bäjbi!!! Det ordnar sig, ska hålla öron och ögon öppna efter jobb. Kramar!

2007-04-15 @ 19:04:12
Postat av: yllis

Emmsing: Tack darling :D Känns mycket bra faktiskt. Kram kram

2007-04-15 @ 21:34:39
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0