Åååååååh vad jag vill ha en ny dator....

Var utan dator helt tisdag och onsdag och kände mig helt galet naken och ensam. Igår var J här och fixade lite med pappas gamla dator men den är rätt kass den med, blir utslängd från nätet konstant trots att jag har en ful sladd nu. Har egentligen trådlöst internet men det funkade av någon underlig anledning endast 20 sek åt gången, sen var jag tvungen att starta om datorn.... :(

Tänk vad glad och lycklig jag skulle bli om jag hittade en massa pengar och kunde köpa mig en ny, fin och välmående dator.
Då skulle jag köpa en rosa laptop med massor med bra funktioner, finns det rosa laps förresten? Ska jag genast ta reda på.....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Önskar dig en rosa laptop och hoppas att min önskan slår in :)! Vill också ha en laptop - vi slåss om datorn här, typ... Trevlig helg!

2007-06-15 @ 20:33:00
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Torhill

Jaaa det finns, rosa Medion med Swaroski (stavning?) stenar på, jätte snygg, kostade 10.000 på coop, skall vara jätte bra, vil ha :)

2007-06-19 @ 09:48:47
Postat av: Liv

en rosa laptop låter fint! vill också ha en. hojta om du hittar någon !

2007-06-19 @ 10:50:27
Postat av: Yllis

Kicki: Då önskar jag en åt dig med då och hoppas att önskningen slår in ;)
Torhill: Åh vad fint det lät, DEN vill jag ha!!! Ska bara vinna lite eller mycket pengar först. Hur nu det ska gå till;P
Liv: Visst låter det fint, Den Torhill tipsa om härovan lät inte alls dum...

2007-06-19 @ 17:33:34
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0