Underbara vårsol...

blir på sånt sjukt bra humör av det vackra vårvädret. Tog en cigg på balkongen och bara njöt av vårsolen i ansiktet. Så fantastiskt underbart med fågelkvitter och värmande vårsol. Satt i linne och det var skööönt :)

Miran har inte kräkt nått sen igår förmiddag men är småvarm fortfarande så det blir till att va hemma imorgon med för hennes del. Själv ska jag på praktik imorgon så J är hemma med Liten. Hoppas verkligen att det fina vädret hänger kvar imorgon med så att man kanske får njuta lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Emma

En cigg minsann? Har hon börjat röka igen?? Tacka vet jag snus....

2007-03-05 @ 19:39:53
Postat av: yllis

Emma: jag vet :( Baksidan av separationen. För mycket fest och feströkning som lett tillbaka till old habits liksom. Ska njuta några veckor och sen ta tag i det hela.

2007-03-05 @ 19:59:26
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

Visst var det underbart igår ja! Jag satt ute och väntade på hämtning och passade på att sola mitt bleka ansikte lite. Man blir glad i själen!

2007-03-06 @ 12:32:07
Postat av: Liv

och en cigg till är jäkligt gott :P jag njutröker ibland jag med..

2007-03-06 @ 12:33:08
Postat av: yllis

Liv: fantastiskt väder. tyvärr som bortblåst idag igen :(

2007-03-06 @ 21:21:22
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0