Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag.......städar

Alltså helt ärligt, varför gjorde jag inte det igår? Vädret var inte alls balkongvänligt då som det är idag. Hade passat perfekt att städa och tvätta fönster igår. Idag passar det perfekt att sitta på balkongen i bikini och äta glass och lyssna på Eric Gadd...

Bästa Jessa är på väg hit för att hålla sällskap och vara moraliskt stöd:P Alltid roligare att göra tråkigheter om man har någon att beklaga sig för under tiden ;P

Imorgon är det treårs kalas. Våra nära och kära kommer hit och äter varmkorv och tårta och firar den lilla prinsessan med dunder och brak. Dumt att städa innan egentligen, det kommer ju vara heeeelt upp och nervänt här imorgon efter att mina små systrar och mina barn varit framme tillsammans :S

Men men, klart att det ska vara fint på födelsedagen. Ska bli mysigt att blåsa ballonger och göra fint här ikväll så att det är riktigt snyggt när skrållan vaknar imorgon. Lilla pluttan, att hon blitt så stor redan. Galet är vad det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0