And so i did...

Sopa banan med både syster och italianos igår på minigolfen...Jag måste helt enkelt vara grym ;)

Efter golfen blev det ett par öl på Vampire lounge innan jag och systeryster tackade för oss och gick hem och nanna vid elva tiden. Dagen/kvällen var riktigt trevlig men det var skönt att komma hem i lagom tid.

Ikväll spelar Miss Li på Trädgården och självklart så tänker jag infinna mig där med en öl i handen och dansskorna på fossingarna. Jag fullkomligt älskar den tjejen. Hon är helt grym helt enkelt och live blir hon alldeles fantastisk...



Kanske ska till Skansen idag med Valerio och Roberto, jag var tydligen en bra guide som visade dem riktigt svenska saker, så Skansen var de helt sålda på... Vi får se, känner mig sådär halvsugen men vafan, har ju inget annat för mig idag så varför inte...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0