Att bo i en kappsäck...

Hmm...att bo i en kappsäck några dagar i taget är faktiskt rätt skoj. Jag har alltid varit impulsiv av mig och nu kan jag ju verkligen leva ut mina impulser :) I natt sov jag hos en klasskompis, var där och drack ett par öl efter skolan och snackade om allt och inget. Mest söta killar men även en hel del prat om dryga djävlar :P
Eftersom det var Js tur att sova hos barnen så kunde jag lika gärna sova över kom vi fram till. Det var jättemysigt att sova över hos en kompis och ligga och fnittra halva natten precis som när man var liten.

Nackdelen med kappsäcksboende är bla. att bloggen får lida. Har ju inte datortillgång varje dag längre. Hade ingen aning om att jag skulle sakna mitt bloggande så mycket som jag faktiskt gör. Tokigt värre ;)

Får väl kompensera med att skriva massor med meningslösa inlägg när jag är hemma helt enkelt.
Starting now ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0