Jobba jobba jobba................

Nu har jag just kommit hem från jobbet. På två dagar har jag lyckats jobba ihop 21 timmar...jag har under den tiden suttit ner i sammanlagt 40 minuter i runda slängar....fötterna känns som om de ska kapitulera vilken sekund som helst. Men det har varit kul, jag tycker faktiskt att jag är rätt duktig med, har lärt mig massor och ser alldeles världsvan ut med fyra tallrikar i händerna ;P

Nu är jag ledig i en hel vecka, ska passa på att få allt gjort som jag inte fått senaste veckan. Typ, tvätta, städa, handla och sånt. Och hämta ut HM-paket :D Lovely!!!

Imorgon får jag hem mina älskade töser igen, ska bli så mysigt att få rå om dem en hel vecka, längtar efter dem. Små barnarmar runt halsen och tokiga konversationer, saknar dem otroligt ibland...

Nu ska Yllis nanna och sova så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0