Var förbi Skogskyrkogården idag....

Har varit där på allhelgonaafton så länge jag bara kan minnas... det är så oerhört vackert där ikväll med alla ljus.
I år fick jag köpa tre ljus. Ett till min farbror Kenneth, ett till min kusin Marco och slutligen ett till min älskade mormor... Usch vad det kändes konstigt att köpa ett ljus till mormor, ljus tänder man till de döda, inte till de som finns kvar, och det gör ju mormor...fast ändå inte. Svårt att förstå att hon faktiskt är död... Jag köpte i alla fall en vacker knallröd liten glaslykta till mormor, hon har alltid älskat knallfärger. Tyvärr fanns ingen chockrosa men jag tror att hon fattar ändå... :)

image267




Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, så du kom dit ändå :) Jag å Jocke kom inte så långt :p puss påre, ses imorrn! då ska de måålas!

2007-11-04 @ 16:12:30
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0