Taggad x två...

Så här går det till:
  • Länka till den som har taggat dig!
  • Berätta 7 personliga sanningar om dig!
  • Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
  • Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade.

Jag blev taggad av Liv och Kicki

Sju sanningar om mig:

- Jag är sjukligt killtokig, hade glömt bort det under mina sju år med barnens far men nu hittat hem igen ;)
- Jag är översocial (haha jag behöver inte byta Kickis sanningar, passar strålande in på mig med;))
- Jag älskar rödvin (även denna Kickis sanning)
- Jag älskar 50-tal och 60-tal. Audrey Hepburn är min husgud jämte Roberto Baggio ;)
- Jag är hängiven fotbollsfantast med lagen AIK och Juventus lindade runt mitt ömma fotbollshjärta
- Jag blir förälskad i Robbie Williams var gång jag ser, hör karln. Jag det e heeelt sant. På riktigt och hedersord :D
- Jag är feminist (är inte alla det???)

Jag taggar följande personer:

Debbie
Mark
Josse

haha jag har ny dator så jag har typ tappat bort alla bloggadresser jag brukade följa slaviskt. Duger det med tre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0