Gadden på Grönan...

Min Fedagskväll va magisk!

Perfekt sensommakväll, glada människor och en man på scen som får vartenda hår på kroppen att resa sig i nostalgi-njutning!
Eller egentligen två... Gadds ena backup-singer fick mig att tappa fattningen helt. Det var den finaste pojke jag sett på år och dar. Hans utstrålning skulle kunna klubba ner en blåval plättlätt! För första gången i mitt Eric Gadd älskande liv tittade jag mindre på sångaren himself än på pojken brevid...  undra vem han är...

Hur som helst var konserten så fantastisk som bara en Gadd konsert i det fria kan vara... solnedgång och gamla klassiker... jag ryser!


Ikväll smäller det...

Ser jag inte ut som en riktig skolfröken nu kasnke?

I väntan på konserten satt vi i solen och blickade ut över båtar och vatten... mina nya skor fick vara med kvällen till ära!


Vi roade oss på bästa sätt...

Rebban blev hungrig och njöt av sina pommes...

Förväntansfulla till max...

Sen sjöng han...

och vi njöt under "Bara himlen ser på"...

Körpojken ville inte fastna på min mobilkamera... men där är han längst till höger...

Som sagt... vilken kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0