Jo jag lever!

Jag har bara passat på att njuta av mina barn sista semesterveckan... först hemma på Skansen, stranden mm. Sen ute på Kalvholmen! Världens finaste skärgårds-ö vi åker till varje sommar! Mina vänner har stuga där och det är så fantastiskt att man mer eller mindre bor i vattnet!

Veckan efter jobbade jag på Gina, hemskt mycket... tänk så skönt det ska bli med lite kosing på kontot i slutet av månaden!

Jag har även försökt plugga... det har gått hemskt bra på Deckar- roman- kursen! Men hallå liksom, att läsa bra litteratur känns ju inte det minsta som att plugga. I Konst-kursen har det gått sämre... tentan ska vara inne på torsdag och jag har inte ens börjat... blir väl till å sitta hela natten imorrn!

Min bästa storebror har åkt till Kina. Han ska vara där i fem veckor och jag är dödligt avundsjuk... Min bästaste lilla O flyttar till London på lördag och ska bo där ett år minst som aupair... Men hallå!!! Jag då? Leia började gråta när jag berättade det... pluttarna, hon har ju praktiskt taget varit deras aupair sen de föddes :P Usch vad jag kommer sakna lilla O. Inte bara för att världens bästa barnvakt försvinner, utan även för att världens bästa lilsis O försvinner :(
Men det är tokigt tufft av henne och jag tror hon kommer få det grejt :)

Nu sitter jag med kladd i hela håret, eller halva i alla fall... tänkte fixa den hemska utväxten, håll tummarna för att det blir bra. Har ju slingat innan, mååånga slingor, men nu bleker jag hela skiten, för det är så svårt att slinga med hätta på sig själv och jag är impulsiv och knäpp!

Nu blir det till att läsa en smula om medeltida kalkmålningar innan sängen blir för oemotståndlig!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin blogg du har

2008-08-12 @ 22:16:43
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Eva

Tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna en goodiebag till ett värde av drygt 300kr! :)

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3835060

2008-08-12 @ 23:14:29
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: sussie

Hej Ylvali



Kul att vara inne på din blogg igen. Nu är sommaren snart slut och man är tillbaka till datorn igen på kvällarna. Vi måste verkligen försöka att ses nåt. Jag har Meandi-party den 2/9 kl 18.30 med höstens nya kollektion. Vore kul om du kan. Vi hörs. Kram Sussie

2008-08-12 @ 23:17:11
Postat av: Yllis

Johanna: Tack tack :)



Eva: trevligt, ska kika.



Sussie: ska kolla om jag kan. Vore definitivt skoj... om inte så får vi se till å ses ändå nån dag :) Kram kram

2008-08-15 @ 13:49:20
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0