Dålig dag idag...

J och nya tjejen ska köpa hus och flytta ihop... skolan kväver mig och allt i mitt liv är upp och ner just nu...
Tror att jag aldrig tog tag i det jobbiga med vår separation när det var... mådde som en prinsessa hela våren och var förälskad som få, mådde bra under sommaren och hösten och sen kom vintern... Js nya tjej, och det känns just nu som att det är NU vi separerar typ.. konstigt...
Spring aldrig ifrån känslorna, de hinner ikapp till slut och måste hanteras... Bajskorv!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det måste vara jobbigt för dig men du får kanske tänka
som så att han tog sig igenom det så det fixar du också, kanske inte lätt som en plätt men i alla fall som en pannkaka. Själv har jag lätt för att bli bitter
när sånt där händer och jag tror det är viktigt att få vara det litegrann för man tröttnar efter ett tag och då blir det lättare att gå vidare. Sörj och var bitter, det är alltså mitt tips!

2008-02-24 @ 21:01:32
Postat av: Torhill

skickar stoooor kram till dig Yllis :)
Det blir bettre!!
Sköt om dig!

2008-02-25 @ 08:23:29
Postat av: liv

kram på dig. tillåt dig att må skit och skrik, vråla och gråt, som du själv säger. snart skiner solen igen.

2008-02-25 @ 16:17:31
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: Yllis

Anna: Du låter som en väldigt klok tjej... tänk så skönt det är att få vara ledsen och bitter ibland... Som en pankaka kör vi på... borde gå rätt snabbt...

Torhill: Tack och kram tillbaka

Liv: Mmm den gör ju det. Kram tillbaka...

2008-02-25 @ 20:09:51
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Kicki

Kram Yllis! Sörj på och sedan kommer du igen. Klart det du går igenom måste kännas...

2008-02-25 @ 21:48:45
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Yllis

Kicki: tack för kramen... snart kommer jag igen...och du med... även om vi tampas med vitt skilda saker så är vi faktiskt båda två så starka att vi klarar det!!! Kram!

2008-02-26 @ 23:48:50
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0