När man behöver det som mest...

Den gångna veckan har väl inte direkt varit med på min topp lista över bästa veckorna direkt...
Plugg ångest deluxe
Ont i hjärtat deluxe ( omfattar allt som har med känslor å göra, inte bestämt avsatt för pojkar)
Ekonomi ångest deluxe
Trötthet deluxe

Ja, ni fattar... listan kan göras låååång...

Då som ett litet ljus i tillvaron låg det ett kuvert mitt bland alla räkningarna på hallmattan igår... 250 kr bonuscheck från HM :D Jooo jag hävdar fortfarande att shopping kan göra en lycklig. Inte i långa loppet, men om det så bara är en timmes lycka så är den timmen värd multum för mig... Så det så... 250 kr kanske inte är direkt en stor summa heller, men när man är totalpank så känns det som bäst att få unna sig själv något fint vare sig det kostar 20 kronor eller tvåtusen :)

image381


Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag fick bara 50 kr, en sån där vanlig.. var e min guldbonus!?! Fattar inte :( Jocke fick massa rabatter, inte fått nåra *gråter* jag som e stammis på h&m hallå!

2008-02-21 @ 20:02:02
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0