Så kär som man bara kan bli...

Följde en länk och hamnade hos MIN kappa!!!

Jag föll pladask och klickade hem kreationen utan att blinka... Jag blev alldeles knäsvag och började andas allt häftigare i takt med att pulsen steg... Så totalt förbehållslöst tokförälskad är vad jag är nu...

Blev även sjukt sugen på att klippa håret likadant... Tycker att det är så fint och jag trivs ju i kort hår så varför inte liksom? Hmmm, tåls att tänkas på... Vore onekligen skoj med lite förändring.

image334
Skorna var däremot inget jag hurrade för... tur jag har finare här hemma :D

Kappan finns hos Ellos och kostar 599:-

Kommentarer
Postat av: josse

den där kappan var väldigt du :)

2008-01-06 @ 20:48:50
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se
Postat av: Yllis

Josse: hihihi eller hur :D Kommer gå bra till min nya frisyr:P

2008-01-06 @ 22:50:01
URL: http://www.barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0