Solo igen...

J hämtade just kidsen så resten av dagen ska spenderas med ett berg av kursliteratur som jag inte läst den gångna veckan... har inte riktigt varit i form om man säger så... motivationen ligger på noll och där ligger även koncentrationsnivån alldeles oroväckande stadigt...
Har fått tipset av flera olika att sjukskriva mig i två veckor och bara sova och ta hand om mig själv... börjar kännas som om det inte är en allt för dålig idé trots allt... samtidigt så blir det ju då bara ännu mer att ta igen i skolan då... pallar inte riktigt att komma efter mer... speciellt inte eftersom vi jobbar i grupper hela tiden... de ska ju inte behöva lida för att jag inte mår bra liksom...
Jaja, om jag lyckas plugga ordentligt nu så kanske jag kan gå hem till en kompis och slappa framför en film ikväll... borde ju funka som motivation kan man tycka... men verkar inte funka... tror inte att jag skulle lyckas plugga ordentligt just nu ens om nån vifta med tio prassliga tusenlappar framför nyllet.... tyvärr....
Just ja, idag är det regnblandat snö på en grå ledsen himmel.... märks det?

Kommentarer
Postat av: liv

men du, ta dig tid att bara vara om det behövs. ingen är som viktig som du själv. och skolan löser sig, du kommer ikapp. (varit där själv) ibland måste man bara. sköt om dig!

2008-03-02 @ 20:35:17
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: olli

jag som tycte vi plugga så bra igår:S ;P

2008-03-03 @ 12:22:00
URL: http://diciotto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0