Den som fyller 18...

ska givetvis ha 18 sugrör i drinken!!!

image549
Visst är hon väl fin min lillasyster O :)
image550
En rosett runt den vackra tårtan. Så fantastiskt tjusigt!
image551
Födelsedagskort ska hon ju ha med

Detta var i lördags. O sov hos mig efter en kväll full av drinkar, melodifestival och flirtande ryska pojkar. Storebror vår blev fullast, han borde ju ha mest rutin...
På söndagen fick jag en morsdagpresent av lilla O. Rosen ni sett både på tårtan och i lilla Os hår där den satt hela natten... men gesten var fin... eller humorn ;)
image552
 Töserna sov hos mormor... när jag och lilla O kom dit för att hämta dem på söndagen fick vi lax, ägg, korv mm att äta till lunch på balkongen... mysigt var det
image553
På vägen hem promenerade jag och töserna halva vägen. Solen sken och vi gjorde maskroskransar. Mina barn är de vackraste i världen!
image556

Kommentarer
Postat av: Mickan

Oj. 18 sugrör i drinken! :D

2008-05-27 @ 22:42:07
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0