Yummy yummy

Fotade såklart med mobilen på chokladmässan, då får man tyvärr inte de bästa bilderna men fint som snus ändå kan jag tycka!


Bland annat de här fina flickorna höll mig sällskap...


Pralinerna tog aldrig slut...


Vi hittade en chokladfontän... en smula rolig ansåg vi allihop...


Man fick smaka hur mycket man ville... vi smakade tills vi mådde en smula illa hela bunten, då köpte vi mineralvatten som de så lägligt sålde mitt bland all choklad...


Sen provade vi rom och choklad... så här ser en kakaoböna ingeggad i kakaofruktkött ut!


På hemvägen hamnade vi mitt i en underbar höstdag i vackra Stockholm...


Nu har jag slutat må illa och börjat längta till nästa års mässa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0