Mitt nyår!

Visst ja, det har ju varit nyår med... Jag och pojken var hemma hos fina vänner och åt en enromt god nyårs middag bestående av:

Blåmusselsoppa som egentligen heter nått betydligt finare på franska... såhär ungefär.. moulle minjeu (det låter så i alla fall ska ni veta)

Avocadohalvor med rom och grejs, hummer...

Rökta räkor, vanliga räkor...

Vaniljpannacotta med förska bär...

Plus aioli och nybakta baguetter och lite smått och gott... efter maten gick vi på bärdrinkar... Rebbans specialitet...


Vi lekte lekar...


dansade...


smällde raketer gjorde vi förståss med...


Jag och Willy lyckades sådär med att fota oss själva...


Sen blev det hemskt sent och vi sjöng som aldrig förr...



Var hemma 06.20 på morgonen... det är ett bra betyg tycker jag!

GOD FORTSÄTTNING ALLA FINA!!!


Kommentarer
Postat av: Aleya

Vad gott det ser ut! Har inte smakat hummer ännu, plånboken vill sällan erbjuda mig att testa heller. ;)

2009-01-13 @ 20:27:34
URL: http://aleya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0