"Vi har fått en liten flicka som är underbar"

01.26 i natt pep min telefon. Tänk vad mycket en sån liten fin mening kan förmedla. Jag blir alldeles kvillrigt lycklig. Åh, de fick sin lilla dotter, och hon är underbar såklart. Grattis fina fina Sofia och Gustav.

Ganska exakt 6 timmar senare piper telefonen igen. En till liten flicka föddes inatt... den tredje i den familjen och säkerligen alldeles underbar hon med. Stora grattiskramar till Line, Gunnar och töserna.

Solen skiner utanför fönstret och jag känner att idag kommer bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ma

2009-05-08 @ 17:45:34
Postat av: Emma

Och hon är underbart söt kan jag meddela. Så att man vill äta upp henne på momangen!



Ses på lördag.

2009-05-08 @ 17:46:42
Postat av: yllis

Emma: men såklart att hon är. Har du ett kort att skicka möjligtvis? Nyfiken i en strut :) Ses på lördag, både jag och pojken min kommer såklart och hurrar och sjunger :)

2009-05-10 @ 10:35:59
URL: http://barajaget.blogg.se/
Postat av: yllis

Emma: men såklart att hon är. Har du ett kort att skicka möjligtvis? Nyfiken i en strut :) Ses på lördag, både jag och pojken min kommer såklart och hurrar och sjunger :)

2009-05-10 @ 10:36:39
URL: http://barajaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0