Godmorgon!

Eller vad säger man efter 1½ års blogguppehåll?

Jag har tänkt ta upp bloggen igen kanske en miljon ggr redan men tänkt att jag haft så mycket att uppdatera att jag inte vetat vart jag skulle börja.

Nu fick jag hjälp. Jag snubblade nämligen över en tävlig jag inte kunde motstå och chansen att vinna blev såklart större om jag bloggade om den, och det här är faktiskt den tävling som skulle få mig att studsa stockholm maraton runt om jag händelsevis vann.

Och ja, såklart har jag även saknat bloggandet en hel del till och från så nu tutar och kör vi!

Tävlingen som väckte mig ur min dvala var denna. Tänk själva, 40 par nya fina äventyrslystna skor! Jag dånar lite av bara tanken. Drömma, önska och hoppas kan man göra hos Brandos.

Jag behöver både träningsskor, finskor, fulskor, skönskor, dansskor, studsskor, äventyrsskor, konstverksskor, springskor, gladskor, deppskor, lerskor, gåskor, målarskor, tåskor, träskor, tygskor, skinnskor, hålskor, helskor, skorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskorskor............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0