Dagens shopping...

tjejerna var i stort behov av både nya gummistövlar och hängslen till sina överdragsbyxor. Undrar hur de tänkte när de designade byxorna. Konstigt stora i midjan, måste vara supertjock för att de inte ska trilla av...

På Skopunkten hittad evi fina billiga gummistövlar. 49 Kr styck och eftersom att man får tre par skor men bara behöver betala för två s¨slängde vi med ett par tygskor till Leian med. Även de kostade 49 kr då de var nedsatta en hundring. Summa summarum: Två par gummistövlar och ett par skor för 100 kr. Känns mycket bra. ( Får väl lov att erkänna att jag gjorde allt i min makt för att påverka valet av gummistövlar, men men, det är ju inte jag som ska klampa rumt med dem på fötterna så jag fick ge mig. Jag själv tokförälskade mig i ett par knallröda med vita prickar, toksöta).
Inne på Kappahl hade de hängslen som tur var. Fanns varken på HM eller Åhléns :( Och eftersom att de var så fina och billiga så köpte jag faktiskt ett par till mig med. Så himla praktiskt att vara liten ibland ;P
Inne på Åhléns köpte vi en papperskorg till barnens rum samt inte mindre än fyra nýa härligt rosa matlådor till mig. Tror minsann att maten kommer att smaka jätte mycket godare i dem :D
Papperskorgen är inte alls gul irl utan illgrön. Tösernas rum går i rosa och illgrönt så den passa perfekt ...

Mycket nöjd med dagens shopping får jag lov att erkänna!!!

 





Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, nu är vi hängsledamer bägge två då! ;P

2007-04-22 @ 21:42:29
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: japp, alltid lika fina ;P

2007-04-23 @ 15:26:21
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0