Jahapp så var det gjort igen...

Igår när jag tittade mig som hastigast i spegeln innan jag hämtade sessorna på förskolan, föll jag än en gång för impulsen och tog fram saxen. Ett tu tre så var luggen kapad. Igen.  (Jag veeeeeeet Debbie ;))
Att jag aldrig lär mig :P

Som tur var så skulle Jessa hem till oss på kvällen så hon fixade till den och passade även på att klippa resten av riset med. Så nu är tpooarna borta och etapper och uppklippt i hela håret. Blev riktigt fint när jag fixar iordning det nu. Har jag sagt att jag äääälskar min varmluftsborste!!!!


image200

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hahaha.. ja, tur att det blev bra! ;) Skulle nog också ta å prova en sån där borste faktiskt, fast det jag kör med funkar ju bra det också :D

2007-08-18 @ 18:20:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Yllis

Debbie: En klar förbättring från förra impulsen ;) Och du, borsten är heeelt lovely!!!

2007-08-18 @ 18:44:14
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0