Blev ju lite shopping i onsdags efter skolan :)

Har lääänge letat efter en grön kofta. Hade i tankarna en rundhalsad med stora knappar (sett en fantastisk på HM men helt slut i min storlek).

Var inne på PUB och handlade lite JLO undies på Twillfits fantastiska rea (50-70% på hela butiken), och gled förbi Vila på vägen därifrån. Och där låg den min fina kofta. Fantastiskt grön och mjuk och go som sockervadd :) Halva priset till på köpet så 149 kronor pungade jag ut. Me like :) Inte alls den modellen jag tänkt mig men den känns bara så bra.

Köpte även ett par bruna moccastövlar på Zara. Vardagsstövlar är det tänkt. Var egentligen ute efter ett par i skinn men snubblade över de här på Zara och blev lite småförälskad. Supersköna är de. Bild kommer sen för de ligger kvar i påsen hos Rebban. Det gör även min älskade gula Mango klänning, men jag ska definitivt fota och visa sen när jag fått hem dem.









Kommentarer
Postat av: manne

JÄÄÄÄVLAR VAD SNYGG!!!! tjejen på kortet alltså... :) och tröjan med förresten.

2007-02-03 @ 23:47:05
Postat av: yllis

Manne: Hahaha, tack du. Känner hur självförtroendet skjuter i höjden ;P

2007-02-04 @ 21:55:52
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Manne

BRA!!! det kan du behöva! :)

2007-02-06 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0