Får man må så bra som jag gör?

Det har nu gått ungifär 1½ vecka sen jag berättade för J att jag vill separera. Och för varje dag som går känner jag mig gladare och gladare. Vi har en bra kommunikation och ingen är arg på den andre. Jag mår verkligen toppen just nu och känner att jag absolut tagit rätt beslut.

Visst känns allt lite upp och ner vänt men jag har gott hopp om framtiden. Första fyra fem dagarna grät jag massor, för visst känns det ledsamt och sorgligt även om det var mitt beslut, men nu är jag verkligen inte ledsen längre. Men vem vet, det kommer nog jobbigare dalar så småningom med.
Det känns nästan som om jag mår bätte än vad jag borde just nu.

Visst älskar jag fortfarande J. Men kär, inte alls. Inte det minsta faktiskt, så då måste ju separation vara rätt beslut att ta.

Nu har jag svamlat av mig lite :)

Kommentarer
Postat av: Nora

:)

2007-02-04 @ 10:12:46
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: yllis

visst är det härligt att vara glad :D

2007-02-04 @ 23:08:36
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0