Hittade en kul lista inne på ett forum....

Senaste impulsköp: en rutig skjortklänning från JC. Sååå fin

Favoritlyxartikel: Gillar min lyxiga handkräm från Creative Scensations.

Favoritfärg: Grön

Favoritmärke: Inget faktiskt. Till barnen Polarn o. Pyret och Me&I

Favvoskor: Mina grönblommiga gummistövlar ;P

Klädkonto per månad: Hmm, har varit på tok för mycet men nu när jag är solo så lär klädkontot få lida *gråta*

Mest överskattade affär: Ingen aning

Mode jag aldrig vill se igen: Skoletter/ankelboots. Tycker att det är sjukt fult

Mode jag vill se igen: Baggyjeans och lite grunge. Så skönt att lufsa runt i.

Senaste fyndet: Är nog min rutiga klänning nu med. Den var ju på REA :)

Fulaste färgen på kläder: Laxrosa rakt av

Sämsta köp: Mina nyaste bh:ar. Tappade vikt strax efter så nu är de förstora runt om :(

Favoritprodukt på apoteket: gillar deras tepe tandborstar ;P

Bästa promenad: Var som helst i Barcelona

Favoritdryck: Loka naturell och Valpolicella

Äter lyxmiddag: Typ aldrig

Favoritgata: Den som leder till skolan :P

Reser helst till: Längtar tillbaka till Barcelona. Snart 10 år sen jag var där.

Bästa mikromaten: Billys Panpizza

En bra gå bort-present: Gillar att köpa te och kaffe i fina burkar i riktiga kaffe affärer

Älsklingsljud: Sovande barn

Senaste upptäckt i Stockholm: Att det finns så mycket snygga killar  ;P

Favvosajt: Blogg.se och Alltforforaldrar.se

Favvoblogg: www.dendardebbie.blogg.se

Här bjuder jag mamma på middag: nått litet mysigt hak på Söder

Favoritförort: Årsta

Fikar gärna på: Krogen :P

Bästa lunchställe: Gaah, vet inte

Favoritgrönsak:de flesta faktiskt. Gillar grönsaker.

Favoritdjur: Häst

Bil:Har en chrystler voyager men skulle behöva ett matchande körkort

Stjärna jag vill träffa: Roberto Baggio

Motionerar: Tränar Aikido

Det dyraste jag köpt: sommarstugan :)

Favoritprodukt på Systembolaget: En riktigt fin Valpolicella

Bästa fyllekäket: Godis

Dansar helst till: Allt som man kan sjunga med till

Senast gnolade: Oh Boy med miss Li (still doing it)


Bästa romanen: hmm, no can do. Älskar böcker och läser a lot.

Bästa diktsamlingen: Har typ aldrig läst nån. Jo, får man säga Sl:s Poesi på väg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra lista..

2007-02-23 @ 11:39:49
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: yllis

Mmm, med en nypa salt så :)

2007-02-23 @ 17:19:09
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Emma

Men jag vänder mig mot att du tycker stövletter/ankelboots är fult! Det är ju skitsnyggt!!! Jeez

2007-02-26 @ 11:23:33
Postat av: yllis

Emmsing: inte stövletter. Skoletter, urk :P

2007-03-04 @ 21:00:23
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0