Kiddsen sover och jag dricker coca cola...

riktigt konstigt. Gillar inte ens cola :S

När pizzakillen kom med maten så hade han råkat få med sig två burkar cola istället för Loka. Grr... bråka inte med hungrig Yllis.

Men det var ju inte hans fel att han fått fel grejjer med sig. Snäll var han iallafall och gav mig fyra stämplar istället för två. Har aldrig beställt pizza av dem förut (Chili-pizza) men tydligen så får man en gratis pizza efter tio köpta. Så nu jar jag bara sex pizzor kvar att äta då :P

Så nu dricker jag Coca Cola även fast det inte alls är my kind of smörgåsbord liksom :P Ganska gott var det i alla fall konstigt nog :)

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag är colaoman. Eller rättare sagt Pepsi Maxoman. Det riiiver i halsen. Gött. :P Vi har också ätit pizza men hemmagjord med feta och en god tomatröra på som var rätt stark. Chilipizza lät inte illa du!

2007-02-24 @ 18:11:01
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: MANNE

inte cola och inte pizza? det är mina tekoppar i alla fall! trots att jag hade en bojkott-period mot coca cola förut :) ... cola är bra för ångestdämpning, vi har så jäkla mycket trassel med avfall och trasiga soffor och bord som måste bort innan festen så vi gick till macken och ställde en säck med färgburkar utanför deras färgrestcontainer och hoppdes på det bästa. sen köpte jag kexchocke och cola, jippi! nu mår jag mycket bättre! magknip istället för ångest! :) ... hur som helst - where the f*** is hjalmar!? :)

2007-02-25 @ 22:35:58
Postat av: yllis

Liv: åh, vad god din pizza lät. Det ska jag testa nån gång. Men Pepsi Max, den är ju så sjuuuukt söt :S

Manne: Pest eller kolera, ja vad väljer man liksom ;P Hjalmar??? Han finns ju uppe nu. Klicka på katergorin Skolan så ska du hitta honom :D

2007-02-27 @ 18:55:08
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0