Stylein visning idag...

Bästa Debbie tog med mig på Styleins visning idag. Med i sällskapet var även Cissi, vilken gullig tjej!!!
Stylein sammarbetade med smyckesdesignern Cornelia.

Färgerna på kollektionen gick i grått, vitt och svart. Det var mycket korta klänningar, puffkjolar och spets. En hel del av klänningarna väckte starka ha-begär.

Fotade som vanligt med mobilen men en del kort blev riktigt bra ändå. Har valt ut mina absoluta favoriter ur kollektionen att visa här.

Den lilla grå "puffklänningen" var helt bedårande med sin fina kjol i tyll. Klänningen till höger om Puffklänningen var även den helt fantastisk. Tyvärr syns den inte så bra på kortet. På den sista bilden ser man den liiite mer längst bak.


På det hela var det jättekul att gå på visningen. Både tack vare tillställningen och det goa sällskapet.
(och inte ska vi glömma den söta goodiebagen med diverse pryttlar i. Blandannat en daycreme från Oriflame. Precis vad jag behövde eftersom min just tog slut. Hoppas att den funkar på min vintertorra hy bara.

Efter visningen råkade vi ramla in en vända i Västermalmsgallerian och glutta i lite affärer. Och på hemvägen stannade jag och Debbie en liten stund i Farsta Centrum och botaniserade i affärerna. Jag köpte en gigantisk mapp på Claes Ohlsson som jag ska ha i skolan till mina bildalster.

Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare än vanligt. Ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hihihi.. visst var det skoj! Mina bilder blev inte så tokiga i alla fall! Fast dina fångade ju klänningarna lite bättre ;) Sov så gott! Ska nog sussa jag också, fast först ska jag maila lite bilder till Cicci :) Kramen och pussen!

2007-02-15 @ 23:02:08
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: yllis

Debbie: Mmm, tack för att jag fick hänga på. Nästa gång får du följa med mig till...eh...parken eller nått ;P

2007-02-16 @ 22:46:30
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0