Sista grejerna till skolan är nu avklarade...

Idag lämnade jag in terminens allra sista tenta och höll min allra sista redovisning. Sköööönt men samtidigt lite vemodigt, jag älskar ju min skola... :P
Imorgon ska jag enbart lyssna på de andras redovisningar och dricka öl. Vår älskade slöjdmajje Hasse går i pension så imorgon ska han bjuda oss alla på öl och smörgåsar till lunch....gullgubbe där.
Bättre lärare får man leta efter. Han är fortfarande efter ca 30 år i yrket lika intresserad av det. En riktig eldsjäl med en underbar personlighet. Han kommer att saknas nått enormt och hans efterträdare kommer att få ett tungt jobb att komma över den ribban...den är mycket högt satt vill jag lova...

Efter skolan åkte jag och T och badade och solade, skööönt. Jag hann med inte mindre än fyra trippar i vattnet medan T höll sig torr på land. Sabla badkruka ;P Men om jag inte misminner mig så doppades i alla fall ett par tår i plurret....alltid nått. Nästa gång kanske hela foten går i ;P

Själv så älskar jag att bada. Det är såååå skönt. Och att sen komma upp ur plurret och lägga sig på en handduk i stekande sol, och trycka en öl gör ju inte det hela mindre angenämnt direkt :D

Kommentarer
Postat av: Liv

Grattis till sommarlovet!! Känslan är skön. Jag blir rörd av att läsa om er Hasse. Såna lärare växer inte på träd.

2007-06-09 @ 14:57:45
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Yllis

Liv: Och han är ännu underbarare på riktigt ska du veta, kommer verkligen att sakna honom massor i höst. Du har väl oxå sommarlov kan jag tänka? Grattis till dig med i så fall!!!

2007-06-19 @ 17:35:09
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0