Städat hela denna sommardag...

så nu är hemmet rent och fint och redo för mina små änglar. Ska bli så mysigt att få hem dem igen.
Imorgon har jag tvättstugan och så ska jag till min praktikplats och lämna nycklar och skriva närvaropapper med min handledare. Sen är det ledigt från trista saker resten av veckan. Ska njuta av sommaren och livet på stranden har jag tänkt.
Har hämtat ut paket från HM idag med. Det innehöll en skön liten randig sommarklänning (barnavdelningen), ett par mycket korta jeansshorts (även dem från barnavdelningen), två tees och två linnen. Linnena åker tillbaka då de var på tok för stora, förhoppningsvis så finns det kvar i xs istället. Så praktiskt att vara liten, barnavdelningen kan få in så fina grejjer ibland :D

Kommentarer
Postat av: Liv

Vad praktiskt att kunna ha från barnavdelningen. :D Pics, i need pics :P

2007-06-11 @ 18:39:57
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Liv: Ska se om jag lyckas tråckla fram några pics :)

2007-06-12 @ 10:23:25
URL: http://barajaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0