Okej okej....det var jättekul på nya jobbet :D

Haha, vad jag kan bli trött på mig själv. Varför gick jag och var nego och ojjade mig i onödan för???
Inte likt mig alls, och ska inte göras till en vana heller.
Personalen var supergullig, maten asgod och jag blev vän med både kassaapparaten och ölmaskinen (vet inte vad den heter, ska jag ta reda på nästa gång). Och jag kände mig faktiskt riktigt proffsig och ordentlig i min svart/vita utstyrsel ;P

Efter jobbet åkte jag till Pizzeria Maxi i Gubbängen och var med på styrelsemöte med styrelsen i GAK (Gubbängens Aikido Klubb). Japp, på nått konstigt vis lyckades jag hamna i styrelsen, vet ärligt talat inte hur det gick till egentligen :P Det var riktigt trevligt att sitta och prata och äta pizza. Fick nån uppgift oxå....hmmm....kommer apselut inte på vad det var men det löser sig :P

Imorgon börjar vårt projekt "dockor" i skolan, ska bli asskoj, vi ska jobba med att göra dockor i tredimensionella material såsom trä, lera, papier maché mm.
Kul kul ska det bli!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vad roligt! Grattis till ett bra jobb!

2007-05-08 @ 09:08:50
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Liv: tack tack. Och du, STORT grattis själv :D

2007-05-08 @ 12:02:16
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

yllis: puss och tack igen!

2007-05-08 @ 12:02:38
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0