Underbara soliga söndag...

det är sånna här dagar som verkligen får en att uppskatta livet. Dagen har förflutit på balkongen...solandes på en badmadrass ätandes jordgubbar och poppandes kvalitetsmusik... :D

Igår fyllde bästa Rebban år, så vi åkte dit alla fyra på kalas. Mycket trevligt och mycket gott var det.
Sen släppte J och kiddsen av mig ute hos min träningskompis Medhat ute i Vidja. M. hade ordnat ett riktigt skoj grillparty för klubben och vi var ett glatt gäng som åt gott...snackade och hade kul. En del körde ett kortare spontant Aikido pass på tomten men jag kände att high hells och klänning inte går hand i hand med Aikido så jag stod över...
En hel del vin, öl och whiskey intogs av gänget och fram emot små timmarna kom vattenpipan fram. Äppelsmak...just love it...så sjukt gott.
Vi tog även årets första dopp i plurret mitt i natten, väldigt uppfriskande men skitdåligt för min hals som just börjat att återhämta sig. Vaknade med duktigt ont i halsen och härligt hes röst...Men det var det värt, alla gånger om.

Vid halvsex tiden på morgonen åkte vi hem...men på nått konstigt vis så hamnade vi som var kvar hemma hos Katarina istället :P Där dracks det ännu mer vin innan jag dunsade ner i bingen vid halvåtta på morgonen. tur som fasiken att Katarina bor i porten bredvid mig ;)

 Så här nice hade Fille det efter passet han höll i. (Detta var innan han sprätte upp halva foten på en sten och fick hoppa runt resten av kvällen med blodiga förband) ;P

Kommentarer
Postat av: Liv

Halv åtta? Schiess, du är snäppet värre än mig på att festa hör jag :P
Låter som en helt sjukt rolig kväll!

2007-05-29 @ 13:04:56
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: yllis

Liv: Det var verkligen en helt sjukt rolig kväll :D och du, sorry sorry, ska försöka få iväg receptet imorgon, hade visst helt glömt bort det...Sorry vännen...

2007-05-29 @ 22:05:35
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Liv

Ingen fara på taket! :D

2007-05-30 @ 09:13:46
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0