Det bidde...

Var inne och terroriserade folket på Friskis och Sats idag!

Friskis skulle kosta strax under 300 kronor i månaden plus medlemsavgift på 100 kr per kalenderår. Det ingick även två instruktörs tillfällen i medlemsskapet.

Sats hade ett fint erbjudande för studenter om man blev medlem innan månadens slut. Erbjudandet gick ut på att man slapp medlemsavgiften som annars ligger på hela 600 kronor, plus att man med studentkortet Guld som det så fint hette får träna vilka tider som helst varsom helst i hela Sverige. Priset blev 355 kr i månaden. I vanliga fall när man blir medlem som student (alltså alla andra dagar som inte heter September 2008) får man bara träna innan kl halv fyra på vardagar men med guldkortet får man träna precis när man vill, alltså likadant som ett vanligt kort! I medlemskapet hos Sats ingår det tre gyminstruktörs tillfällen per år!

Båda lokalerna var fina, nya och fräscha men efter att noga ha kollat på scheman över alla pass så valde jag Sats! Deras pass verkade hemskt mycket skojjigare och 60 kronor mer i månaden kan jag leva med...
Så nu är jag en sån där.... sån där som tränar på Sats... nu ska jag bara se om jag kan få bort alla mina fördomar mot Sats människor med... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0